branding-obiektów-graffico

Branding obiektów jest inwestycją niepodważalnie wizerunkową, do której należy się właściwie przygotować. Branding marki, firmy, obiektu powinien być procesem bardzo przemyślanym pod względem estetycznym, technologicznym, ekologicznym, logistycznym.

Design i estetyka brandingu i rebrandingu nadają ton wszystkim pozostałym aspektom całego procesu. Jeśli zakupowiec, czy marketer jest estetą przywiązującym dużą wagę do designu, nie pozwolą sobie na jakikolwiek kompromis dotyczący jakości i technologii. Dobry design gwarantuje jakość, jakość trwałość, trwałość bezpośrednio wpływa na ekologię. A co jeśli chodzi o branding obiektów?

Czym jest dobry design w kontekście brandingu obiektów?

branding-obiektów
Branding obiektów – realizacja Graffico

Design oznacza, że mamy księgę znaku, która co pięć lat jest aktualizowana. Logo nie musi się zmieniać, ale cała identyfikacja zewnętrzna powinna być aktualizowana, bo w designie istnieją trendy i moda. Żyjemy w szybkich czasach, technologie i trendy szybko się zmieniają. Zmieniają się trendy w zakresie telefonów, tapet, umywalek, foteli, lamp… Branding obiektu również podlega prawom mody. Dlatego rozmawiaj z fachowcami, którzy zatrudniają zarówno plastyków i inżynierów, czyli łączą myśl techniczną z designerską. Dodatkowo ucz się, mniej otwartą głowę na pomysły, bądź czuły na szczegóły, zadawaj pytania, proś o prototypy. W szczególności prototypy pokazują, że nigdy nie ma dwóch takich samych produktów i dwóch takich samych usług nawet jeśli masz Brand Booka i Księgę Technologiczną.

Branding obiektów może być bardziej eko!

Technologia jest ściśle powiązana z ekologią. Należy zawsze dążyć do najlepszych rozwiązań, które są pro planet care. Czy widziałeś kiedyś diodę? Czy wiesz jakie ma parametry? Czym różni się dioda z soczewką z kątem świecenia 60* i 120*? Dioda z IP 45 a IP 68? Dioda 4500K a dioda 8000K? Przechodzimy mnóstwo szkoleń na stanowiskach specjalisty ds. zakupów czy marketingu, uczymy się negocjacji, content marketingu, SEO itp., ale czy ktoś z Was kiedykolwiek przeszedł szkolenie pt Profesjonalny proces brandingu i rebrandingu? Tylko świadomy branding obiektu jest dobrą inwestycją na długie lata, cieszącą oko, działającą nienagannie z upływem czasu, o estetyce, która długo będzie trendy.